We maken gebruik van cookies

Accepteer

Loonadministratie uitbesteden of zelf doen?

Tja, elke maand wordt u weer met de loonadministratie geconfronteerd als u personeel in dienst heeft. Ongemerkt kost uw loonadministratie meer aandacht dan u verwacht en voordat u het weet bent u onbewust onbekwaam en lopen de irritaties hoog op.

Bij Van’t Hul Accountants betekent de loonadministratie meer dan alleen het maken van een loonberekening. Hoewel dat op zich eenvoudig lijkt, heeft u te maken met ingewikkelde wetgeving, zoals de keuze voor de werkkostenregeling. De regelgeving blijft wijzigen en hoe houdt u deze kennis op peil?

Ook het begeleiden van zieke werknemers kan een lastige bijkomstigheid zijn waarbij uw risico’s ongemerkt op kunnen lopen. Dit is een punt van aandacht en hierbij is passend advies ook nodig, ook deze dienst kunnen wij u als Van’t Hul Accountants en Belastingadviseurs leveren.

Bij Van’t Hul Accountants en Belastingadviseurs bieden wij u de helpende hand bij uw loonadministratie. Hierbij moet u denken aan het doen van de gehele loonadministratie, een periodieke update te geven van mogelijke verplichte wijzigingen voor uw loonmedewerkers. De kosten ervan kunnen opwegen tegen de nadelen van correcties achteraf. Bij Van’t Hul Accountants en Belastingadviseurs noemen we dit: Een slimme besparing!

Share: