We maken gebruik van cookies

Accepteer

Vacature: Secretaresse / Assistent Marketing

VANTHUL is een innovatief bedrijf met het hoofdkantoor in Wilnis en een nevenvestiging in Paramaribo. Wij helpen onze klanten bij het bereiken van financiële vrijheid zodat zij het leven kunnen leiden dat ze verdienen. Wij zijn een familiebedrijf en dat merk je. Anders dan bij veel grote kantoren heerst er bij ons een informele sfeer, kunnen beslissingen snel genomen worden en wordt persoonlijke groei maximaal gestimuleerd. Ons team bestaat uit 8 personen en wij groeien.

 

Voor onze vestiging in Wilnis zijn wij momenteel op zoek naar een

Secretaresse / Assistent Marketing

32 uur per week

 

De Secretaresse / Assistent Marketing ondersteunt onze accountants en marketing manager. Technische kennis of kennis van boekhouding en marketing is geen vereiste. Organisatorische handigheid, projectmanagement en communicatieve vaardigheden zijn onmisbaar. Onze ideale kandidaat heeft ervaring in administratieve en/of klantenservice rollen.

Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega die vertrouwen heeft in zichzelf om vriendelijk en duidelijk te communiceren met zowel ons team als onze klanten. Het grootste gedeelte van de tijd ben je kwijt aan het coördineren van taken, het helpen van klanten, het ondersteunen van collega teamleden en het afronden van de werkprocessen.

De functie is eigenlijk te afwisselend om in een paar zinnen te verwoorden, maar hieronder doen we toch een poging. De details van de functie vertellen we je graag in een persoonlijk gesprek.

 

Wat ga je allemaal doen?

  • je beantwoord vragen (telefonisch en via e-mail) van klanten door die zelf te beantwoorden of uit te zetten in de organisatie;
  • je bouwt een band op met klanten door op een uitnodigende, vriendelijke en professionele manier met hen in gesprek te gaan;
  • je reageert snel, professioneel en nauwkeurig op vragen over afspraken, assistentie, statussen, klachten en feedback;
  • je ondersteunt ons team om onze doelstellingen te bereiken en efficiënt te werken;
  • je beheert de agenda en prioriteiten van elke dag voor ons team;
  • je bent professioneel, werkt strikt vertrouwelijk en bent discreet als het gaat om het bedrijf of de klanten; en
  • je zorgt voor een correcte administratieve behandeling van klanten in samenspraak met de Office Manager.

 

Wat maakt het leuk?

  • je wordt het gezicht van VANTHUL, onze klant- en medewerker tevredenheid zijn grotendeels van jou afhankelijk;
  • je krijgt de ruimte om de functie op jouw manier te organiseren en in te richten;
  • je hebt veel contacten met collega’s, klanten en externe partijen;
  • je functie is veelzijdig, afwisselend en je krijgt veel waardering van je collega’s en klanten; en
  • jouw resultaten zijn niet alleen zichtbaar, maar vooral voelbaar voor je collega’s en klanten!

 

Wat vragen wij?

  • MBO+ werk- en denkniveau op secretarieel gebied;
  • enkele jaren ervaring in een administratie/klantenservice functie;
  • kennis en ervaring van Microsoft Office; en
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.

 

Wat bieden wij?

  • een innovatieve, pas verbouwde kantooromgeving en een werkplek met de nieuwste software en apparatuur;
  • 25 vakantiedagen (fulltime), deelname aan onze pensioenregeling en een reiskostenvergoeding;
  • ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en het verwezenlijken van je ambities; en
  • een fulltime salaris tussen € 2.000 – € 2.500 per maand.

Heb je nog vragen over deze vacature, neem dan contact op met onze Office Manager Wendy Bijl: 0297 231711.